تعمیر ماشین لباسشویی بوش در ونک

دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین مقاله به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران بوش و دیگر کاربران بپردازید.

نمایندگی تعمیر بوش با بیش از 10 سال سابقه در تعمیرات تخصصی لوازم خانگی بوش، خدمات تعمیر، سرویس و نصب تمامی مدل‌های لوازم خانگی را برای مشتریان فراهم می‌آورد. شما می‌توانید با پر کردن فرم یا تماس با شماره موجود در سایت درخواست خود را ثبت نمائید.

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم الکترونیکی هر خانه به شمار می‌آید. ماشین‌های لباسشویی بوش هم از جمله بهترین و پرطرفدارترین برندها در بازار ایران هستند. با این حال حتی بهترین برندها هم گاهی ممکن است دچار نقص فنی شوند. مجموعه تخصصی بوش، کلیه‌‎ خدمات نظیر نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی بوش در ونک را با بالاترین کیفیت ممکن به شما ارائه می‌دهد.

به منظور درخواست کارشناس از مجموعه‌ی تخصصی بوش، کافیست که از طریق پرکردن فرم درخواست کارشناس به صورت آنلاین یا با برقراری تماس به شماره تلفن 41259952-021 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. تکنسین‌های ما برای تعمیر لباسشویی بوش در ونک در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام خواهند شد.

مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی بوش در ونک

خرابی ماشین لباسشویی می تواند خانواده را با چالش های زیادی روبرو کند؛ ممکن است فرایند شستشوی لباس‌ها به درستی انجام نشود، خشک کن لباسشویی کار نکند یا حتی مرحله آبکشی را تکمیل نکند! لباسشویی Bosch به عنوان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای حال حاضر جهان از جدیدترین تکنولوژی روز برخوردار است. به همین دلیل، نصب، سرویس و تعمیر این دستگاه نیز پیچیدگی ها خاص خود را دارد بنابراین توصیه می شود که تعمیر آن را به یک تعمیرکار متخصص لباسشویی بوش بسپارید. انتخاب تکنسین آموزش دیده از این رو اهمیت زیادی دارد که هم عیب یابی دستگاه تان را به صورت اصولی انجام می دهد و هم با کمترین خطای ممکن دستگاه تان را مجددا راه اندازی می کند.

برخی از رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی بوش

فهرست زیر برخی از مشکلاتی هستند که برای برطرف کردن آنها باید به نمایندگی لباسشویی بوش مراجعه کنید:

  • عدم روشن شدن ماشین لباسشویی
  • آبگیری نکردن ماشین و وارد نشدن آب به درون دیگ شستشو
  • تمام شدن مرحله‌ی آبکشی و از کار افتادن ماشین
  • نشتی هنگام شستشو و آبکشی
  • گرم نشدن هیتر آب
  • کار نکردن موتور شستشو
  • تند نچرخیدن و خشک نشدن لباس‌ها
  • حرکت نکردن دیگ شستشوی ماشین
  • صدای خیلی زیاد بعد از شستشو و…

مواردی که به آنها اشاره شد تنها بخشی از مشکلاتی است که ممکن است شما را ملزم به درخواست تکنسین و بررسی تخصصی دستگاه کند. به محض مشاهده‌ی یکی از این موارد بهتر است جهت جلوگیری از مشکلات آتی، با ما در بوش در تماس باشید.

برخی از بهترین مدل های ماشین لباسشویی بوش

ماشین های لباسشویی بوش در انواع مختلف، ظرفیت های متفاوت، کیفیت عالی و با برنامه های شستشویی بسیار کاربردی به بازار عرضه می شوند. اگر به دنبال این هستید که مناسب ترین مدل ماشین لباسشویی بوش یا در واقع بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش را برای خودتان انتخاب کنید، تنها لازم است مروری بر ویژگی های هر مدل داشته باشید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که کدام مدل به درد منزل و شرایط شما می خورد.

  • مدل WVG30460IR ماشین لباسشویی بوش: این مدل ماشین لباسشویی ظرفیت 8 کیلوگرمی دارد، رتبه انرژی آن A+++ است و 15 برنامه شستشو دارد. این مدل لباسشویی بوش خشک کن 100% دارد و همین از جمله دلایل محبوبیت آن است.
  • مدل WAW324DE ماشین لباسشویی بوش: ظرفیت 8 کیلوگرمی، دور موتور 1600، سیستم صرفه جویی در مصرف آب و انرژی و برنامه شستشوی سریع از جمله ویژگی های این مدل از لباسشویی بوش است.
  • مدل WAW28750GB لباسشویی بوش: این مدل لباسشویی بوش با ظرفیت 9 کیلوگرم مناسب خانواده هایی با تعداد بالاتر است. سرعت موتور این مدل 1400 دور در دقیقه است و مانند مدل قبلی لباسشویی بوش قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی را دارد. اما مهم ترین ویژگی این مدل، داشتن سیستمی به نام اکتیو اکسیژن است که سبب از بین رفتن کامل میکروب ها و عوامل بیماری زا می شود.
  • مدل WAW3256XGC لباسشویی بوش: ظرفیت 9 کیلوگرم، سیستم آب پاشی سه بعدی، بی صدا بودن دستگاه و امکان انتخاب دمای شستشو از جمله ویژگی های این مدل از لباسشویی بوش است.
  • مدل WAK20200IR لباسشویی بوش: این دستگاه 7 کیلوگرم ظرفیت دارد، سرعت موتور آن 1000 دور در دقیقه و رتبه انرژی اش A+++ است. تکنولوژی حباب ساز، برنامه های شستشوی متنوع از جمله شستشوی لباس بچه و همین طور امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو از جمله ویژگی های این مدل از ماشین لباسشویی بوش هستند.

نمایندگی تعمیر بوش در ونک چه مزایایی نسبت به باقی مراکز دارد؟

یکی از بزرگترین مزایای نمایندگی تعمیر بوش در ونک تکنسین های آموزش دیده و مجربی است که در اختیار دارد. کارشناسان ما در بوش همگی دارای گواهی عدم سوءپیشینه از کلیه‌ی مراجع قانونی و قضایی و دارای مدرک معتبر فنی و حرفه ‎ای هستند و می‌توانند با بهترین کیفیت ممکن کلیه‌ی خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی بوش را انجام دهند.

از جمله خدماتی که نمایندگی بوش در ونک برای شما انجام می‎دهد، عبارتند از:

  • نصب و راه‎‌اندازی ماشین‌های لباسشویی Bosch
  • تعمیر و سرویس کلیه ی قطعات داخلی لباسشویی
  • تعویض قطعات آسیب‌دیده در صورت نیاز
  • از بین بردن صداهای ناخوشایند و غیرعادی در هنگام شستشو
  • تعمیر کلیه‌ی قطعاتی نظیر برد، تایمر، پمپ تخلیه، شیرآلات و سایر قطعات داخلی
  • بررسی لوله و اتصالاتی که دچار مشکل و ریزش آب شده‌اند
  • رفع مشکلاتی نظیر عدم آبگیری و تخلیه کامل آب

برای ثبت درخواست تکنسین از این مجموعه می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی اقدام کنید تا نزدیک‌ترین کارشناس در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام شود.

آیا نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش ونک ضمانتی بابت خدمات خود ارائه می دهد؟

گارانتی و خدمات پس از فروشی که ما برای کلیه‌ی خدمات‌مان ارائه می‌دهیم 180 روزه است. چنانچه در طول این مدت ماشین لباسشویی شما که توسط کارشناسان ما تعمیر شده به مشکلی بخورد، بدون دریافت هزینه‎ای مجددا تعمیر خواهد شد.

لازم به ذکر است که کلیه ی لوازم و قطعاتی که برای تعمیر لوازم خانگی شما توسط تکنسین‌های ما استفاده می‌شود، تماما اورجینال هستند. در ضمن ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که در صورت امکان قطعه‌ی آسیب‌دیده را تعمیر کنیم و در صورتی قطعه تعویض خواهد شد که به تشخیص تکنسین غیر قابل تعمیر باشد. تمام تلاش نمایندگی تعمیر بوش در ونک این است که شما مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا جهت تعمیرات لوازم خانگی خود نشوید.

این مطلب چقدر مفید بود؟
دیدگاهتان را بنویسید