نصب ظرفشویی بوش

مرکز تخصصی نصب ظرفشویی بوش با بیش از 10 سال سابقه خدمات تعمیر، سرویس و نصب تمامی لوازم خانگی بوش را برای مشتریان فراهم می‌آورد.
شما می‌توانید با پر کردن فرم یا تماس با شماره موجود در سایت درخواست خود را ثبت نمائید.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش

مرکز تخصصی نصب ظرفشویی بوش

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش بوش همواره در خدماتی مانند نصب ماشین ظرفشویی سعی بر ارائه بهترین عملکرد را داشته است. قطعاً می دانید که کار نصب ماشین ظرفشویی همانند ماشین لباسشویی، یخچال، گاز رومیزی و … ساده نیست و باید موارد ایمنی و تکنیکی خاصی را در نظر بگیرید تا پس از نصب بتوانید به خوبی از محصول خریداری شده استفاده کنید. این موضوع در جابجایی لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی نیز صدق می‌کنند. این روزها با توجه به تحریم‌های صورت گرفته، خرید محصولات باکیفیتی با برندهای Bosch، LG، سامسونگ و … کار ساده‌ای نیست. در نتیجه در نگهداری و استفاده آن باید دقت لازم را داشته و سعی کنیم این وسایل را به بهترین شکل ممکن نصب و راه اندازی کنیم. در نصب ماشین ظرفشویی موارد زیادی را باید در نظر بگیرید تا دستگاه پس از نصب به بهترین شکل ظروف شما را با توجه به برنامه‌های داده شده، بشوید.

تکنسین‌های مجموعه بوش تیمی آموزش دیده، حرفه‌ای و بروز هستند که توانایی نصب و راه اندازی جدیدترین محصولات شرکت بوش را دارند و بدون هیچ کم و کاستی ماشین ظرفشویی را نصب و راه اندازی می‌کنند.

چرا مرکز نصب ظرفشویی بوش 24

خدمات پشتیبانی

پشتیبانی در تمامی مراحل تعمیرات

اولویت با تعمیر قطعات

تلاش برای تعمیر نسبت به تعویض

اعزام تکنسین مجرب

اعزام تعمیرکار متناسب با ایراد دستگاه

هزینه منصفانه

دریافت هزینه منصفانه و نظارت شده

استفاده از قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت

گارانتی خدمات

گارانتی 180 روزه تعمیرات بوش

مراحل نصب ظرفشویی بوش

تماس با بوش
پر کردن فرم یا تماس با شماره 41259952-021

مشاوره با کارشناس
تماس کارشناس در کوتاهترین زمان ممکن

اعلام زمان بندی
تعیین زمان حضور و اعلام هزینه حدودی تعمیر

تعمیر در منزل
حضور تعمیرکار مجرب در زمان تعیین شده

دریافت هزینه و گارانتی
دریافت هزینه و ارائه گارانتی تعمیرات

سوالات متداول

بله، کارشناسان نصب علاوه بر توجه به زمان مقرر شده توسط شما، پیش از مراجعه با شما تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما در محل مطمئن خواهند شد.

خیر، در صورتی که مشکلی که برای برطرف کردن آن با ما تماس گرفته‌اید، ظرف مدت کمتر از 180 روز، مجددا ایجاد شود، مرکز تعمیرات تخصصی و خدمات پس از فروش بوش باتوجه به گارانتی خدمات، با اعزام دوباره تکنسین و بدون دریافت هزینه، مشکل را برطرف خواهد کرد.

تمامی کارشناسان و تکنسین‌ها این سامانه علاوه بر داشتن سال ها تجربه و آموزش رعایت حفظ حریم شخصی، دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی هستند.

پس از اتمام کار توسط کارشناس نصب و چک کردن تمامی موارد توسط  ایشان و تایید شما جهت پایان کار، می‌توانید هزینه را به خود ایشان و یا به حساب شرکت واریز کنید. 

ده‌ها هزار مشتری ما، گواهی بر رضایت شما از خدمات این سامانه است، اما در صورتی که به هر علتی از خدمات این مرکز راضی نبودید، در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد.

تعمیرگاه ظرفشویی بوش

آموزش نصب ماشین ظرفشویی بوش

در ادامه طی مراحلی قصد داریم راهکارها و نکاتی را برای نصب ماشین ظرفشویی بوش به شما آموزش دهیم. این نکته را فراموش نکنید که این راهکارها برای افرادی که هیچ مهارتی در زمینه نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی ندارند، اصلاً مناسب نیست. ما با ارائه این محتوا قصد داریم شما را با این فرآیند آشنا کنیم.

ایجاد روزنه در کابینت برای نصب دستگاه

اولین مرحله در نصب ماشین‌های ظرفشویی ایجاد روزنه در کابینت است. محل نصب ماشین ظرفشویی معمولاً در آشپزخانه و کنار سینک ظرفشویی است. دلیل در نظر گرفتن این محل، نزدیک بودن به لوله‌های آب سرد و گرم و خروجی فاضلاب آب است.

فراموش نکنید فاصله اصلی ماشین ظرفشویی تا سینک و اتصالات آب و فاضلاب نهایت باید 3 متر باشد. فضایی که برای ماشین ظرفشویی در بین کابینت‌ها در نظر گرفته می‌شود باید با دیوار پشت و دیواره‌های کناری کابینت‌ها حداقل، 5 سانتی متر باشد. سعی کنید دیواره‌هایی که برای کناره‌های ماشین ظرفشویی در نظر می‌گیرید از مواد ضد آب مانند پلاستیک‌های طرح ام دی اف باشد.

اقدامات مربوط به سیم کشی دستگاه

اقداماتی که برای سیم کشی دستگاه انجام می‌گیرد خیلی پیچیده نیست. در ابتدا باید پریز برقی که برای ماشین ظرفشویی در نظر گرفته‌اید را تست کنید. تست این پریز کار ساده‌ای است و باید از برق داشتن آن مطمئن شده و بدانید پریز دارای فیوز 15 آمپر است. معمولاً این مورد را تکنسین‌ها با دستگاه مخصوص انجام می‌دهند.

حتماً سعی کنید دوشاخ برق ماشین ظرفشویی بوش را جداگانه به برق ساختمان متصل کنید و بین برق دستگاه و ساختمان اتصالاتی مانند سه راهی یا برقکشی های مختلف در مسیر نباشد. سعی کنید سیم دو شاخ ماشین خیلی در حالت کشش نباشد. در این صورت ممکن است که در زمان فرآیند شستشو، مشکلات برقی برای دستگاه رخ دهد.

آماده کردن ماشین ظرفشویی

در این مرحله می‌بایست ماشین ظرفشویی را از کارتن خارج کنید. در صورتی که جهت جابجایی ماشین ظرفشویی به این صفحه مراجعه کرده‌اید، باید بدانید که تمامی این مراحل هیچ تفاوتی با نصب دستگاه‌های جدید ندارد. همه این مراحل باید مجدد چک شود که دستگاه در آینده دچار مشکل نشود. قبل از اینکه ماشین را داخل فضای در نظر گرفته شده بگذارید باید دستگاه را کامل بخوابانید و پایه‌های آن را باز کنید. دقت کنید که ارتفاع ماشین ظرفشویی بعد از باز کردن پایه‌ها نباید بیشتر از 85 سانتی متر باشد. این نکته برای تمامی ماشین ظرفشویی های بازار صدق می‌کند.
در ادامه چند نکته مهم را با هم بررسی می‌کنیم:

  • حتماً محل نصب و قرارگیری دستگاه را بررسی کنید تا از جایگیری دستگاه مطمئن شوید.
  • معمولاً مدل‌های مختلف ماشین ظرفشویی و همچنین برخی مدل‌های ماشین ظرفشویی بوش شیلنگ‌ها و سیم برق از آن آویزان و جدا است. دقت کنید که موارد در زمان قرار دادن دستگاه در جایگاه‌اش کشیده نشود.
  • شیلنگ تخلیه را از روزنه ایجاد شده با داخل محفظه کابینت هدایت کنید. این پروسه را با دقت کامل انجام دهید تا شیلنگ دچار گرفتگی یا پارگی نشود.
  • پس از قرار دادن ماشین ظرفشویی در داخل جایگاه مشخص شده، سیم برق بیرون کشیده و آن را آماده اتصال به برق ساختمان کنید.
  • دقت کنید اگر ماشین ظرفشویی از قسمت بالای دستگاه با صفحه رویی کابینت فیکس و چسبیده است، می‌بایست پایه‌های باز شده را کوتاه‌تر کنید. قبلاً هم گفته‌ایم که ماشین ظرفشویی با از طرفین جایگاه نصب خود، حداقل 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.

اتصال شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی

ما این پروسه را یکی از مهم‌ترین بخش‌های نصب ماشین ظرفشویی بوش می دانیم. همان طور که می دانید شیلنگ تخلیه ماشین باید به اتصالات فاضلاب زیر سینک آشپزخانه وصل شود. برای نصب شیلنگ به اتصالات فاضلاب بهتر است که از رابط مشخص استفاده کنید. سعی کنید محل اتصال شیلنگ تخلیه با ماشین ظرفشویی و همین طور فاضلاب سینک را کاملاً مهر و موم کنید، چون ممکن است که این شیلنگ در زمانی که آب گرم و یا مواد شوینده از آن عبور می‌کند، طی فعل و انفعالاتی حالت فعلی خود را از دست داده و نتواند در جایگاه خود باقی بماند و دچار نشتی می‌شود.
در ادامه مواردی را به صورت نکات مهم نصب شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی به شما توضیح خواهیم داد:

  • حتماً قبل از نصب و مهر موم کردن شیلنگ تخلیه، پیچ خوردگی احتمالی آن را رفع کنید.
  • این شلینگ را باید در یک ارتفاع مشخص نصب کنید. معمولاً بهترین ارتفاع در نظر گرفته شده، 90 سانتی متر است. این استاندارد نصب شیلنگ ماشین ظرفشویی می‌باشد که در دفترچه نیز به آن اشاره شده است.
  • برای اینکه از انتشار بوی فاضلاب جلوگیری کنید می‌بایست زانوی S شکل بخش فاضلاب زیر سینک را کاملاً تمیز کنید تا در صورت هر گونه گرفتگی، بوی نامطبوع از خود ساطع نکند.
  • مهر و موم کردن شیلنگ تخلیه به جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع فاضلاب نیز کمک بسیاری می‌کند.
  • در صورتی که شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی کوتاه است، می‌توانید شیلنگ مخصوص از ابزار فروشی‌های تهیه و به سر شیلنگ دستگاه اضافه کنید.

نصب شیلنگ آب ماشین ظرفشویی

این پروسه نیز یکی از مهم‌ترین مراحل نصب ماشین ظرفشویی بوش است. قبل از اینکه مراحل را انجام دهید می‌بایست شیر را باز کرده و زیر آن یک تشت بزرگ بگذارید و تا زمانی که آب سفید و زلال از شیر بیرون نیامده، آن را نبندید. پس از این جریان شیلنگ آب ماشین را به شیر ورودی با اتصالات مخصوص نصب کنید. اگر این مرحله به درستی انجام نشود، خیلی زود از این بخش، نشتی ایجاد شده و مشکلات زیادی را برای شما فراهم می‌کند.

تراز کردن ماشین ظرفشویی

در مرحله آخر می‌بایست ماشین ظرفشویی را بر اساس جایگاهی که قرار دارد آن را تراز کنید. برای تراز کردن دستگاه کافی است آن را در جایگاه مشخص شده و پیچ پایه‌های ماشین ظرفشویی، آن را تراز کنید. برای تراز کردن شما یا باید دستگاه ترازسنج داشته یا باید با یک لیوان آب، بررسی کنید که دستگاه تراز است یا خیر. در صورتی که این مرحله به درستی انجام نگیرید، دستگاه در زمان انجام فرآیند تکان های شدید را از خود نشان می‌دهد.

مقالات آموزشی تعمیر لوازم خانگی بوش

خدمات دیگر ما

نصب لباسشویی بوش

نصب ظرفشویی بوش

نصب کولر گازی بوش