لینک دانلود دفترچه راهنمای لباسشویی بوش (سری 4، 6 و 8)

لینک دانلود دفترچه راهنمای لباسشویی بوش (سری 4، 6 و 8)
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین مقاله به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران بوش و دیگر کاربران بپردازید.

نمایندگی تعمیر بوش با بیش از 10 سال سابقه در تعمیرات تخصصی لوازم خانگی بوش، خدمات تعمیر، سرویس و نصب تمامی مدل‌های لوازم خانگی را برای مشتریان فراهم می‌آورد. شما می‌توانید با پر کردن فرم یا تماس با شماره موجود در سایت درخواست خود را ثبت نمائید.

تمامی لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی، پس از تولید در کارخانه با توجه به قابلیت‌های خاص خود دارای دفترچه‌ای از طرف برند تولیدی هستند که طرز استفاده از آن مدل، نکات مربوط به نگهداری، معنی دکمه‌ها و برنامه‌های شستشو و به طور کلی نحوه استفاده صحیح از ماشین لباسشویی در آن آموزش داده شده است. دفترچه‌ راهنما به دلیل داشتن تاییدیه از کارخانه برند تولید شده بهترین و کامل‌ترین مرجع برای استفاده از دستگاه است. در این مقاله فایل‌های دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی بوش (سری 4، 6 و 8) قرار داده شده است.

دانلود دفترچه راهنمای لباسشویی بوش سری 8

دانلود دفترچه راهنمای لباسشویی بوش سری 8

ماشین لباسشویی‌های بوش سری 8 (series 8) در دو نوع 8 و 9 کیلویی تولید شده‌اند. این سری از پرطرفدارترین مدل‌های بوش به حساب می‌آید که جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در آن به کار گرفته شده است.

در این بخش دفترچه‌های راهنمای ماشین لباسشویی بوش سری 8 قرار داده شده است:

لینک دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی بوش سری 8
دانلود دفترچه راهنمای لباسشویی بوش مدل WAS32890EU
دانلود دفترچه راهنمای لباسشویی بوش مدل WAW32660IR-WAW3266XIR

اگر با انتخاب برنامه ماشین لباسشویی مشکل دارید یا دستگاه عملکرد سابق خود را ندارد، ممکن است قطعه‌ای دچار مشکل شده باشد. در اینصورت توصیه می‌شود از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش راهنمایی بگیرید.

دانلود دفترچه راهنمای لباسشویی بوش سری 6

از خصوصیات بارز این سری از لباسشویی بوش، سر و صدای کم، مصرف بهینه آب و به صرفه بودن انرژی برق است و در ظرفیت‌های 7، 8 و 9 کیلویی تولید می‌شود.

در این قسمت دفترچه‌های راهنمای ماشین لباسشویی بوش سری 6 گردآوری شده است:

لینک دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی بوش سری 6
دفترچه راهنمای لباسشویی بوش مدل WVG30460IR
دفترچه راهنمای لباسشویی بوش مدل WAT28682IR
دفترچه راهنمای لباسشویی بوش مدل مدل WAT2848XIR
دفترچه راهنمای لباسشویی بوش WAT2465XIR
دفترچه راهنمای لباسشویی بوش مدل WAT28561IR
دفترچه راهنمای لباسشویی بوش مدل مدل WAT2848XIR
دفترچه راهنمای لباسشویی بوش مدل مدل WAT28480 XIR

دانلود دفترچه راهنمای لباسشویی بوش سری 4

از ویژگی‌های این ماشین لباسشویی که آن را از دیگر دستگاه‌ها متمایز می‌کند، خاصیت اددواش یا اضافه کردن لباس در حالت شستشو است. ماشین لباسشویی بوش سری 4 در ظرفیت‌های 7،8 و 9 کیلویی تولید شده است. همانند دیگر مدل‌ها و دستگاه‌ها استفاده از دفترچه راهنما برای آشنایی با برنامه های دستگاه، بهترین و کامل‌ترین گزینه است.

لینک دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی بوش سری 4
دفترچه راهنمای لباسشویی بوش مدل WAK24265IR
دفترچه راهنمای لباسشویی بوش مدل WAK20200IR
دفترچه راهنمای لباسشویی بوش مدل WAK2020SIR

کلام پایانی

برای استفاده از قابلیت‌های متنوعی که مدل‌های مختلف لباسشویی‌ بوش، لینک دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی بوش (سری 4، 6 و 8) در این مقاله قرار داده شده است. با توجه به مدل دستگاه خود دفترچه مربوط به آن را دانلود کرده و از آن استفاده کنید. اگر دستگاه شما عملکرد درستی ندارد و دچار خرابی شده است، برای عیب یابی و تشخیص مشکلات ابتدا به دفترچه راهنما مراجعه کنید. چنانچه موفق به رفع ایرادات نشدید، از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش کمک بگیرید.

4.4/5 - (5 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید