راهنمای خرید بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی بوش

راهنمای خرید بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی بوش
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین مقاله به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران بوش و دیگر کاربران بپردازید.

نمایندگی تعمیر بوش با بیش از 10 سال سابقه در تعمیرات تخصصی لوازم خانگی بوش، خدمات تعمیر، سرویس و نصب تمامی مدل‌های لوازم خانگی را برای مشتریان فراهم می‌آورد. شما می‌توانید با پر کردن فرم یا تماس با شماره موجود در سایت درخواست خود را ثبت نمائید.

ماشین‌ لباسشویی جزو مهم‌ترین و اصلی‌ترین لوازم خانگی به حساب می‌آید که برای شستشوی انواع لباس، ملحفه، پرده و … بکار گرفته می‌شود. از این رو همواره خرید و انتخاب بهترین مدل ماشین لباسشویی برای استفاده در منزل از بین مدل‌ها و برندهای متنوع، با چالش‌های زیادی همراه است. یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار در بازار لوازم خانگی و ماشین لباسشویی، برند بوش است که کیفیت و عملکرد بسیار خوب محصولات آن باعث شده است که افراد زیادی به دنبال خرید بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی بوش باشند. در زمان انتخاب و خرید ماشین لباسشویی از برند بوش یا سایر برندها نکاتی وجود دارد که باید مدنظر قرار بگیرد.

نکات مهم در زمان خرید بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی بوش

یک باور و فرهنگ غلط در جامعه ما وجود دارد که در زمان خرید یک وسیله یا دستگاه مانند ماشین لباسشویی، باید بهترین و آخرین مدل که دارای کامل‌ترین امکانات است، خریداری کنیم. اینطور به نظر می‌رسد که افراد از خرید پیشرفته‌ترین و آخرین مدل ماشین لباسشویی، انتظار معجزه دارند. خرید یک ماشین لباسشویی با امکانات پیشرفته در صورتی که نتوان از برنامه‌ها و امکانات و قابلیت‌های مختلف آن استفاده کرد، لزومی ندارد. در هنگام خرید بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی بوش باید مدلی را انتخاب و خریداری کرد که امکانات و قابلیت‌های آن پاسخگوی نیاز ما باشند و همچنین امکان استفاده از برنامه‌های و قابلیت‌های مختلف آن برای ما فراهم باشد.

اگر قصد خرید یکی از مدل‌های متنوع ماشین لباسشویی بوش را دارید، در زمان خرید یک سری نکات را مورد توجه قرار دهید تا بر اساس آن‌ها بتوانید بهترین و مناسب‌ترین مدل را برای خود انتخاب کنید. از جمله مهم‌ترین نکاتی که در زمان خرید بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی بوش باید مورد توجه قرار بگیرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ظرفیت ماشین لباسشویی: ماشین‌های لباسشویی معمولا در ظرفیت‌های 6 کیلوگرم، 7 کیلوگرم، 8 و 9 کیلوگرم طراحی و تولید می‌شوند که خانواده‌ها بتوانند بر اساس نیاز خود بهترین مدل از نظر ظرفیت را انتخاب کنند. مدل‌های دارای ظرفیت 6 کیلوگرم مناسب خانواده‌های کم جمعیت، مدل‌های 7 و 8 کیلوگرم مناسب‌ خانواده‌های متوسط و مدل‌های 9 کیلوگرم برای خانواده‌های پر جمعیت مناسب هستند.
  • نوع موتور: موتورهای ماشین لباسشویی در دو نوع تسمه‌ای (Belt Drive) و بدون تسمه (Direct Drive) تولید می‌شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در موتورهای بدون تسمه مصرف انرژی به مراتب کمتر بوده و تعداد دور موتور در زمان خشک کردن نیز بالاتر است. اما این موتورها نسبت به وارد شدن ضربه و تغییرات ولتاژ بسیار حساس هستند و آسیب‌پذیری بیشتری دارند. به طور کلی موتورهای تسمه‌ای طول عمر بالاتری و کمتر دچار خرابی و نقص فنی می‌شوند.
  • فناوری‌های بکار رفته در ماشین لباسشویی:‌ برندهای معتبر مانند بوش در طراحی و ساخت ماشین‌های لباسشویی، قابلیت‌های متنوعی را مطابق با فناوری‌های پیشرفته به کار می‌برند. هر یک از این فناوری‌ها و قابلیت‌ها کاربردهای خاص خود را دارند که در زمان خرید بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی باید مورد توجه قرار بگیرند. نکته مهم در زمان خرید ماشین لباسشویی این است که هر چه تعداد قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته یک مدل بیشتر باشد نشان دهنده مناسب بودن آن برای ما نخواهد بود. اینکه چقدر بتوانیم از این قابلیت‌ها استفاده کرده و آن‌ها را بکار بگیریم در درجه اول اهمیت قرار داشته و باید در زمان انتخاب مدل مناسب به آن دقت کنیم.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش

بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی بوش

برند بوش مدل‌های متنوعی از ماشین لباسشویی را طراحی و به بازار عرضه می‌کند که ممکن است علاقمندان به خرید محصولات این برند را دچار سردرگمی کند. در ادامه با چند نمونه از بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی بوش و امکانات و قابلیت‌های آن‌ها آشنا خواهیم شد.

ماشین لباسشویی بوش مدل WVG30460IR

یکی از بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی بوش در بازار است که دارای مخزن شستشو با ظرفیت 8 کیلوگرم است. این محصول به فناوری ActiveWater مجهز شده است که می‌تواند با کمترین مصرف آب و انرژی لباس‌ها را بشوید. با وجود این فناوری، دستگاه می‌تواند میزان آب مورد نیاز برای شستن لباس‌ها را تشخیص داده و در نتیجه از مصرف آب بیش از حد جلوگیری کند. همین امر باعث شده است که این محصول بتواند رده A+++ را در مصرف انرژی کسب کند. این مدل به قابلیت خشک کن 100 درصد مجهز شده است تا لباس‌ها را پس از شستشو به طور کامل خشک کند. یکی دیگر از فناوری‌های بکار رفته در این محصول فناوری SelfClean است که با وجود آن دستگاه محفظه شستشوی خود را به صورت خودکار و به طور منظم تمیز می‌کند.

ماشین لباسشویی بوش مدل WAK20200IR

این محصول با توجه به ظرفیت 7 کیلوگرمی مخزن شستشو یکی از بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی بوش برای خانواده‌های کم جمعیت به حساب می‌آید. یکی از قابلیت‌های کاربردی این محصول قابلیت Reload نام دارد که کاربر می‌تواند در زمان شستشو لباس‌های جامانده را به ماشین لباسشویی اضافه کند. به لطف این قابلیت در صورتی که لباسی از چرخه شستشو جامانده باشد می‌توان در زمانی دستگاه را متوقف کرده و آن را به ماشین اضافه کرد.

این محصول یکی از کم‌مصرف‌ترین محصولات موجود در بازار در زمینه مصرف آب و انرژی به حساب می‌آید. این مدل به فناوری تشخیص البسه مجهز شده است که با توجه به میزان البسه درون محفظه مقدار آب و انرژی برق مورد نیاز به منظور شستن آن‌ها را تعیین می‌کند تا مصرف انرژی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. به همین دلیل این محصول موفق به کسب رده A+++ در مصرف انرژی شده است. راندمان و عملکرد بسیار خوب، لرزش و صدای بسیار کم از دیگر ویژگی‌های این محصول ساخته شده توسط برند بوش است.

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW324DE

یکی از اقتصادی‌ترین ماشین‌های لباسشویی ساخته شده توسط برند بوش به حساب می‌آید که با توجه به ظرفیت 8 کیلوگرمی مخزن، برای استفاده توسط خانواده‌های متوسط و پر جمعیت مناسب است. این محصول که قابلیت کنترل آن از طریق گوشی هوشمند وجود دارد، دارای موتور ساکت با عمر بسیار بالا است. یکی از قابلیت‌های این محصول سیستم Vario Perfect است که می‌تواند مصرف آب و انرژی را در زمان شستشو به میزان قابل توجهی کاهش دهد و رده انرژی A+++ را برای آن به ارمغان آورد.
این محصول به فناوری تشخیص وزن لباس مجهز شده است که بر اساس مقدار لباس درون مخزن میزان آب و برق مورد نیاز برای شستشو را تعیین می‌کند. قابلیت و برنامه شستشوی لباس 15 دقیقه‌ای و قابلیت تشخیص کف بر روی لباس از دیگر ویژگی‌های کاربردی یکی از بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی بوش به حساب می‌آید.

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW28750GB

ماشین لباسشویی بوش مدل WAYH8790GB

این محصول یک دستگاه کاملا هوشمند است که کاربر می‌تواند آن را به کمک اپلیکیشن اختصاصی و توسط گوشی هوشمند، حتی از راه دور خود کنترل کند. این مدل به فناوری مجهز شده است که می‌تواند به راحتی لکه‌های نوشیدنی و چربی و روغن را بر روی لباس‌های تشخیص داده و آن‌ها را بدون نیاز به استفاده از مواد شوینده خاص از بین ببرد. این محصول به یک نمایشگر LED مجهز شده است تا کاربر بتواند تنظیمات دلخواه خود را انتخاب و اعمال کرده و نحوه عملکرد دستگاه را نیز مشاهده کند. این محصول به برنامه‌های متنوعی برای شستشوی انواع لباس و پارچه مجهز شده است که کاربران بسته به نیاز می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

یکی از قابلیت‌های جذاب و کاربردی این مدل از ماشین‌های لباسشویی بوش، سیستم Drum Clean است که امکان نظافت هرچه بهتر دستگاه و محفظه شستشو را فراهم می‌کند. مخزن شستشوی این محصول از ظرفیت 9 کیلوگرم برخوردار بوده و در عین حال بسیار کم مصرف و بی‌صدا است.

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW28750GB

یکی دیگر از بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی بوش موجود در بازار است که در مصرف انرژی و آب بسیار بهینه عمل می‌کند. این دستگاه به سیستم اکتیو اکسیژن مجهز شده است که می‌تواند باکتری‌های موجود بر روی لباس و پارچه را به صورت کامل از بین ببرد. در صورتی که هنگام شستشوی لباس‌ها با این محصول متوجه شدید که یک یا چند لباس جامانده است، نگران نباشید زیرا با توجه به پشتیبانی آن از سیستم Reload می‌توانید دستگاه را در هر زمان از چرخه شستشو متوقف کرده (به شرط اینکه سطح آب بالا نباشد و دمای آب داخل ماشین نیز از 50 درجه سانتیگراد بیشتر نباشد) و لباس‌های جامانده را به ماشین اضافه کنید.
این ماشین لباسشویی از به برنامه‌های مختلفی برای شستشوی انواع لباس و پارچه مجهز شده است تا کاربران بتوانند انواع لباس مانند لباس نوزاد، لباس ورزشی، لباس سفید، لباس پشمی و لباس‌هایی که برای شستشو به آب سرد نیاز دارند را با کمک این محصول شستشو نمایند.

کلام آخر

برند آلمانی بوش یکی از شناخته شده‌ترین و معتبرترین برندها در حوزه تولید لوازم خانگی در سطح دنیا به حساب می‌آید که محصولات متنوعی را با کیفیت و عملکرد بسیار خوب و همراه با امکانات و قابلیت‌های پیشرفته و مطابق با فناوری روز دنیا طراحی و تولید می‌کند. یکی از بهترین محصولات این برند ماشین‌های لباسشویی هستند که طرفداران زیادی دارند. انتخاب مدل مناسب از بین بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی بوش برای خرید یکی از چالش‌های مهم علاقمندان به خریدمحصولات این برند به شمار می‌آید که با رعایت یک سری نکات و توجه به آن‌ها در زمان خرید می‌توان به راحتی محصول مناسب و دلخواه را انتخاب کرده و خریداری نمود.

سوالات متداول:
مهم‌ترین نکته که در هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش باید به آن توجه کرد، چیست؟
در هنگام خرید بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی بوش باید مدلی را انتخاب و خریداری کرد که امکانات و قابلیت‌های آن پاسخگوی نیاز ما باشند و همچنین امکان استفاده از برنامه‌های و قابلیت‌های مختلف آن برای ما فراهم باشد.

مزایا و معایب موتورهای بدون تسمه (Direct Drive) کدام است؟
در موتورهای بدون تسمه مصرف انرژی به مراتب کمتر بوده و تعداد دور موتور در زمان خشک کردن نیز بالاتر است. اما این موتورها نسبت به وارد شدن ضربه و تغییرات ولتاژ بسیار حساس هستند و آسیب‌پذیری بیشتری دارند.

آیا در زمان خرید ماشین لباسشویی بوش، تعداد امکانات پیشرفته دستگاه نشان دهنده بهترین بودن آن است؟
نکته مهم در زمان خرید ماشین لباسشویی این است که هر چه تعداد قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته یک مدل بیشتر باشد نشان دهنده مناسب بودن آن برای ما نخواهد بود. اینکه چقدر بتوانیم از این قابلیت‌ها استفاده کرده و آن‌ها را بکار بگیریم در درجه اول اهمیت قرار داشته و باید در زمان انتخاب مدل مناسب به آن دقت کنیم.

این مطلب چقدر مفید بود؟
دیدگاهتان را بنویسید