بهترین مدل مایکروفر بوش برای آشپزخانه کدام است؟

بهترین مدل مایکروفر بوش برای آشپزخانه کدام است؟
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین مقاله به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران بوش و دیگر کاربران بپردازید.

نمایندگی تعمیر بوش با بیش از 10 سال سابقه در تعمیرات تخصصی لوازم خانگی بوش، خدمات تعمیر، سرویس و نصب تمامی مدل‌های لوازم خانگی را برای مشتریان فراهم می‌آورد. شما می‌توانید با پر کردن فرم یا تماس با شماره موجود در سایت درخواست خود را ثبت نمائید.

یکی از برندهای باکیفیت و شناخته شده که با تولید محصولات متنوع توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند، بوش است. یکی از محصولات این برند ماکروفر است که در مدل های مختلف تولید شده و در بازار وجود دارد. اما تنوع مدل ها ممکن است شما را در انتخاب بهترین مدل ماکروفر بوش دچار سردرگمی کند. همچنین لازم است قبل از خرید ماکروفر، فاکتورهایی از جمله اندازه، محل قرارگیری ماکروفر و … را نیز در نظر داشته باشید و متناسب با آنها دستگاه مناسب را خریداری کنید. در راهنمای خرید ماکروفر بوش، نکاتی که باید هنگام خرید به آنها توجه کنید بیان شده و 4 مدل پرفروش نیز معرفی شده است.

انواع مایکروفر

در ابتدا بهتر است با برخی از رایج ترین انواع مدل‌های مایکروفر آشنا شویم:

  • مایکروفر توکار (کشویی): در فضای کابینت نصب می‌شوند.
  • مایکروفر رومیزی: این مایکروویوهای همه کاره در اندازه های مختلف با طیف وسیعی از ویژگی ها عرضه می شوند. نصب و راه اندازی آنها نیز آسان است.
  • ماکروفر بالا اجاقی: برای آشپزخانه های کوچک مناسب است و بالای اجاق گاز نصب می‌شود.

ویژگی های یک ماکروفر خوب

ویژگی های یک ماکروفر خوب

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که یک مایکروفر خوب چه ویژگی هایی دارد؟ از نکات کلیدی و ویژگی‌هایی که هنگام خرید مایکروفر باید به آنها توجه کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نور مناسب داخل ماکروفر

نور داخلی مناسب به شما این امکان را می‌دهد که غذای خود را هنگام پخت بررسی کنید. بسیاری از مدل‌ها نور ضعیفی دارند. در صورت امکان، از فروشگاه بخواهید مایکروویوهایی را که قصد خرید آن را دارید روشن کند تا مطمئن شوید که از دید و نور خوبی برخوردار باشد.

  • قابلیت یخ زدایی خودکار

یخ زدایی خودکار از شما می خواهد که وزن و نوع غذا را وارد کنید و سپس مایکروویو زمان یخ زدایی را محاسبه می‌کند.

  • قابلیت تنظیم زمان

این قابلیت به شما امکان می‌دهد زمان برنامه ریزی شده را بدون توقف پخت و پز کم یا زیاد کنید.

  • قفل ایمنی کودک

با استفاده از این قابلیت می‌توانید دکمه های دستگاه را غیرفعال کنید.

  • فن کانوکشن

فن کانوکشن که در پشت مایکروویو تعبیه شده است، گرما را در اطراف غذا به گردش در می‌آورد تا غذاها سریعتر و یکنواخت‌تر بپزند. با این حال، مایکروویوهای دارای فن کانوکشن عموما گران‌تر از آن‌هایی هستند که فاقد کانوکشن هستند.

  • تنظیمات پیش فرض

بسیاری از مایکروویوها دارای حالت‌های پخت از پیش تعیین شده هستند، بنابراین شما فقط باید یک دکمه را فشار دهید تا به طور خودکار موادغذایی پخته شوند.

  • صفحه نمایش لمسی

برخی از ماکروفرها دارای پنل‌های لمسی دیجیتالی هستند که کار با آنها راحت تر از مدل‌های دکمه‌ای و  تمیزکردن آنها نیز آسان تر است.

  • مصرف انرژی

حتی در حالت آماده به کار، ماکروفر شما مقداری انرژی مصرف می‌کند. اگر در مورد بهره وری انرژی نگران هستید، مدلی با حالت ایمن انتخاب کنید که با خاموش کردن نمایشگرهای دیجیتال میزان مصرف انرژی را کاهش دهد.

بهترین مدل های ماکروفر بوش

بهترین مدل های ماکروفر بوش

باتوجه به مدل‌های متنوعی که در بازار وجود دارد، ممکن است در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مدل مایکروفر بوش دچار سردرگمی شوید. در ادامه راهنمای خرید ماکروفر بوش، به معرفی برخی از پرفروش ترین مدل‌ها و ویژگی‌های هریک پرداخته ایم تا بتوانید دستگاه مناسب را برای آشپزخانه خریداری کنید:

  1. ماکروفر بوش مدل HMT84G654I
  2. ماکروفر بوش مدل HMT84G451
  3. مایکروفر بوش مدل BEL634GS1
  4. ماکروفر بوش مدل HMT84G421

لازم به ذکر است مایکروفرهای بوش دارای انواع مختلفی هستند و شما می‌توانید متناسب با نیازها، فضای موردنظر و دکوراسیون آشپزخانه مدل مناسب را خریداری کنید برای مثال، مایکروفرهای داخلی و توکار بوش که داخل کابینت نصب می‌شوند و فضای کمی را در آشپزخانه اشغال می‌کنند یا ماکروفرهای کشویی بوش که با فشار یک دکمه باز و بسته می‌شوند و به اندازه کافی بزرگ هستند. یک راه حل عالی برای آشپزخانه هایی با فضای کم هستند.

نکات ایمنی استفاده از ماکروفر

برای جلوگیری از آسیب به دستگاه و پرداخت هزینه برای تعمیرات مایکروفر بوش، برای نگهداری صحیح از دستگاه، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • فقط از ظروف مخصوص ماکروفر استفاده کنید. (از قرار دادن ظروف فلزی داخل مایکروفر خودداری کنید.)
  • برای اطمینان از پخت یکنواخت موادغذایی، بهتر است ظروف را در طول پخت و پز، بچرخانید.
  • زمانی که مایکروفر خالی است، آن را روشن نکنید.
  • هر چند وقت یک بار مایکروفر را به خوبی تمیز کنید.

جمع بندی

یکی از برندهای باکیفیت در زمینه تولید لوازم خانگی، بوش است که محصولات آن از تنوع زیادی نیز برخوردارند. با توجه به تنوع مدل ها، شما می توانید دستگاه مناسب را براساس نیازها و همچنین بودجه خود انتخاب کنید. از مهم ترین مواردی که هنگام خرید مایکروفر باید به آنها توجه داشته باشید، می توان به توان مصرفی و ظرفیت دستگاه، تعداد برنامه های پخت، میزان صدا، اندازه مایکروفر و محل قرارگیری آن، پنل لمسی یا دکمه های و … اشاره کرد. با توجه به گران شدن لوازم خانگی بوش، بهتر است در صورت خرابی لوازم خود به نمایندگی تعمیرات بوش مراجعه کنید.

3.2/5 - (4 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید